Skip to main content

Kim jesteśmy

W branży odzieży termoaktywnej jesteśmy od 2016 roku. Bazując na doświadczeniu profesjonalnych sportowców, zebranym przez lata na salach treningowych, tworzymy produkty o najwyższej jakości.

IMG_20181211_120723
IMG_20181211_102200

Produkcja

Projektujemy i tworzymy odzież ze specjalnych przędz i dzianin w 100% produkowanych w Polsce. Decydując się na polskie materiały mamy pewność, że spełnią oczekiwania naszych klientów.

Co nas wyróżnia

Jako jedyni w europie produkujemy odzież dla najbardziej wymagających klientów. Łącząc technologię produkcji z doświadczeniem, które nabyliśmy w ostatnich latach, stworzyliśmy unikatową odzież z ochraniaczami. Te produkty poza utrzymaniem w trakcie treningu stawów i mięśni w odpowiedniej temperaturze, ochraniają najbardziej narażone części ciała na kontakt z podłożem lub przeciwnikiem.

IMG_20181211_102340
03BW

Ambasador

Jesteśmy marką, która powstała z inicjatywy Kamila Łączyńskiego. To on jest naszym głównym ambasadorem. Jako mistrz Polski, występujący na parkietach ekstraklasowych od 12 lat, doskonale wie, jak ważny jest dobór odpowiedniej odzieży termoaktywnej.

Wywiad z Kamilem Łączyńskim, ambasadorem marki TREEN.

Czym jest Treen?
– TREEN to marka odzieży termoaktywnej czyli innymi słowy odzieży pod spodenki czy koszulkę. Ma służyć do utrzymywania temperatury ciała i aby pot nie gromadził się na skórze, a był szybko wydalany na zewnątrz. Co zauważalne pod koniec treningu – gdy zdejmujemy koszulkę, skóra jest sucha.

Dlaczego to takie ważne?
– Po pierwsze poprawia higienę osobistą, a po drugie stwarza ogromny komfort ruchu.

Czy TREEN to marka tylko dla sportowców? Profesjonalistów? Czy też dla kibiców, którzy raz na jakiś czas zagrają w koszykówkę?
– Dla profesjonalistów, pół-profesjonalistów, ale też dla amatorów i kibiców. I nie tylko dla tych, co grają w koszykówkę, ale też dla tych, co biegają wieczorami po mieście, rano jeżdżą na rowerze albo chodzą na siłownię. Odzież marki TREEN poprawia higienę osobistą i sprawia, że mamy uczucie lekkości. Ubrania nie ciążą nam pod ciężarem potu, bo pot jest wydalany na zewnątrz.

Dlaczego wybrałeś tę branżę?
– Koszula bliższa ciału. Gdy byłem młodszy koncentrowałem się tylko na graniu w koszykówkę, ale w miarę jak stawałem się coraz starszy, zacząłem przykładać większą wagę do detali. Do wygodnych butów czy skarpetek. Przestało się dla mnie liczyć to , co jest modne, a ważny stawał się każdy detal, który sprawiał, że na parkiecie byłem pewniejszy siebie. W NBA odzież termoaktywna ma długą historię, więc uznałem, że dlaczego by nie wykorzystać swojego wizerunku, aby założyć mały biznes. Na razie mały i zobaczymy co dalej.

Skąd pomysł na nazwę?
– Szukałem różnych inspiracji od nazwiska, albo ksywy. Szukałem jak w różnych językach jest ”łąka” albo „łączka”, ale nie znalazłem nic ciekawego. Zacząłem więc sprawdzać cechy charakteru, które do mnie pasują i wpadłem na albański „trin”, czyli waleczny. Niestety nie mogłem zarejestrować domeny trin.pl czy trin.com, więc uznałem, że zmienię „trin” na „treen”, bo z angielskiego podwójne „e” czyta się jako „i”.

Zatem hasło „poTREENuj z Łączką” nabiera dodatkowego sensu..
– Jest taki pomysł (śmiech). Ale chciałbym, by wszyscy zapamiętali, że nazwę firmy TREEN wymawia się „trin”. Waleczny, jak Łączka!